Sista dagen på året 2010! GOTT NYTT ÅR!

Ja nu är det sista dagen på det här året, och jag ska försöka ha kul utav bara fasiken - lär ju misslyckas, haha! Fast om jag kommer leva på tolvslaget vet jag inte, finns väl två anledningar till att jag inte gör det. Och den ena är väl mer trolig, jag kommer somna. Har varit vaken hela natten med en pojk så jag är lite trött! Men sova hinner jag i graven! Så ska försöka ta mig igen om även den här kvällen! 

Nu känner jag att jag inte har tid att sitta här mera, tänkte hinna vara lite social med min familj idag OCKSÅ innan jag hittar på fräna saker med mina vänner! 

Måste bara säga att det här året har varit bra. Fast första halvåret var mycket händelselöst. Men då lärde jag i alla fall känna två människor som står mig väldigt nära hjärtat just nu, dvs Max och Samuel! Våren var bra, och dålig. Förlorade min dåvarande kärlek, men spenderade samtidigt dom sista dagarna med 9c! Balen är en av dom sakerna vi gjorde, minne för livet. Sommaren var underbar, men kan inte bli så mycket annat med världens bästa vänner. Hösten var händelserik, men slutet av året har varit lite dåligt av olika anledningar. Desto bättre start på det nya året säger jag då! Har lärt känna massa underbara människor, tagit upp kontakten med många gamla vänner och tråkigt nog så har jag även glidit i från några underbara. Men så kan det bli ibland. Trots allt så vet jag att dom finns där, någonstans! Nu hoppas jag bara är 2011 blir ännu bättre än detta år!


Ha det nu jäkligt kul sista timmarna i år, vare sig ni har flaskan i handen eller tänker vara nyktra! Tror största delen av Gällivare kör på det först nämnda! Sååå typiskt ;) Sista gången ni hör av mig i år! PUSSSSSS PÅ ER SÖTNOSAR!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!