26 Juli

Borde sluta lova saker, hahah tror inte jag kommer orka ge er bilderna ikväll då många av dom måste beskäras! Och det känner jag inte att jag orkar nu! Jag har lust att spela Sims 3, och inte redigera bilder, så dom dyker väl upp här senare eller i morgon. För i morgon lär jag ändå ha hyffsat tråkigt!
Idag vad jag med en gammal god vän, som jag inte träffat på ett bra tag! Max med andra ord! Var länge sedan jag var med honom.. Jaja, blev att spendera en kväll med honom! Cyklade faktiskt dit, duktig som jag är. Och hör på det här, jag blev kallad lat för att jag cyklade, ojoj ;) 

Nej vet ni vad.. Ska fortsätta att smsa med mitt hjärta nu, och starta Sims 3 ska jag också göra. Får inte bli för sent idag, har massvis att göra i morgon. Ska även hinna träffa Axel också! Kommer vara ett gäng upptagen i morgon, så ni vet ifall att jag inte bloggar. Fast kommer nog blogga, eftersom att jag sedan inte kommer göra det på en vecka typ! Man får passa på.. Godnatt!