27 Juli

Är en bra dag, för då får jag pengar = glad Amanda! 
Idag har jag verkligen segat, jag menar jag har inte ens börjat packa? Måste packa klart så mycket jag kan av väskan jag ska ha till Stockholm.. Men sen måste jag ju packa till 5-6 dagar i Piteå! Varför är man alltid så seg på o börja packa? Jag skjuter alltid upp det tills på kvällen/natten. Jag gissar att jag inte är den enda med såna vanor? 
Har i allafall bokat tåg nu, och biljett till Pdol har jag också köpt! Eller nej, jag fick den av mamma, tack mamma du är bästaste som finns ♥ Blev en helg biljett.. Så ni förstår om jag är glad över att jag fick den med tanke på vad dom kostar! Och tåget hann bli 8 kr dyrare under den tiden att jag åt mat, haha lite kul.. Jaja men nu är det ordnat! Så i morgon, tidigt som fan åker jag till Luleå där snyggingen förhoppningsvis väntar på mig ;) 
Blir säkert nice ♥
Just det ja, har vaxat benen idag! Är riktigt nöjd över resultatet, ett riktigt bra vax måste jag säga. Så nu slipper man brottas med rakning var och varannan dag. Check! Nej vet ni, nu ska jag gå upp och kolla tv.. Sen packa och städa! Kommer vara ett gäng trött i morgon gissar jag..
2
anonym

gjorde det ont att vaxa benen? =)

aampan

Sv: Nepppp :):)