Piteå 23-26 Juli, Water Cross osvosv

Som dom flesta vet så bestämmde jag mig i torsdags att följa med faster till stugan! Kan säga att jag ångrar det inte för en sekund.. Hade sjukt kul! Och på lördagen blev det Water Cross, mest för att Jesper skulle köra. Kom hem ganska sent därifrån, så blev bara att kolla tv resten av dagen.. Och trycka i mig mat, för det enda jag åt på 9 timmar var två mackor! Alltså frukost. Blev neger den dagen också, haha nej men brun. Utan att ens sola, det enda jag behövde göra var att så vid vattnet och fota skotrar i några timmar! Inte fel det heller! Brände faktiskt nästan näsan.. Som vanligt! Söndagen regnade det, så blev bara o sitta inne o svamla och måndag åkte vi hem.. :(

Både jag och Emelie tog med varsin systemkamera, och jag har fotat med båda! Men bara orkat tömma en av kamerorna så ni får dom bilderna till att börja med, mera kommer om en vecka:























































Åh, har så många fler bilder jag vill lägga ut.. Men nu måste jag sova! 
Åker till min Johan om några timmar ♥
1
MADDE

Sv: okej :D de lutar åt ungefär de hållet! ;)