There is nothing left for me

Säger bara en sak, är det inte kärleken eller livet som strular så är det internet! För det är då fan i mej alltid något, helvete. Lite jobbigt när man har seriöst snack om livet med någon och så mitt i allt bara dör internet, finns nog inget värre. 

Nej nu tänkte jag uppdatera er lite om läget! Blev ganska sent i natt, eller vad man nu ska säga? Somnade vid tre, men vart väckt av en pojke som ringde vid fyra, så blev att ligga o snacka med honom ett tag. Somnade om igen kanske vid fem? Vaknade vid halv ett igen, hade satt alarm så att jag skulle kunna somna ikväll också. Mamma gjorde frukost åt mig, sen for vi på skyltsöndag. Fast vi kollade mest bara. Mellan fem och nio har jag bara drygat, spelat på Facebook och sånt tråkigt!
Vid nio kom Johan o Linus hit, blev att kika Beck då! Vet inte, men tror att det börjat bli lite av en vana att vara med dom varje söndag? Men inte ska jag klaga, alltid kul! :)

NU SÄNGEN!
Och ja..