Tomhet, tomhet och lite mera tomhet

Tror aldrig jag sovit mer oroligt än vad jag gjort i natt. Sov väl kanske två timmar, max. Gick upp efter sex tiden för att jag inte ville sova mera, så jag slog i gång musik och satt där och stirrade tomt tills efter sju då gjorde jag frukost åt syster - vi är ensamma hemma för första gången på läääääänge. Är faktiskt lite ovanligt, mamma har ju som nästan varit hemma nu varje dag i ett halvår, förutom då när lillebror kom till världen.. Men det är skönt ändå att vara själv på morgonen, bara jag o syster hemma. Det är nog en av dom skönaste saker jag vet, i allafall när det är mörkt ute och närmar sig jul, så sjukt mysigt.. ♥
Det var väl höjdpunkten på min dag, bättre än så kommer den nogi inte bli.

Trodde aldrig jag skulle orka ta mig till skolan, det är det sista stället jag vill vara på just nu. Nånå jag tog mig hit, men snart ska jag åka hem för jag måste rasta Tova eftersom att ingen annan kan det, sen ska jag lägga mig i sängen och bara mysa med min vovve resten av dagen ♥ hon och J är det bästa jag har just nu..
Fast nu vill jag bara ha torsdag, nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu! Bara få försvinna..

jag är en idiot, jag förlorade honom