31 Oktober, dagens

DAGENS LÅT: Touchin On My
DAGENS KLÄDSEL: "Gåhemmaheladagen" kläder
DAGENS DUSCH: Igår
DAGENS FRISYR: Toffs
DAGENS MAT: Köttfärsgratäng
DAGENS HÄNDELSE: Legat i sängen sen jag vaknade tills middagen. Badat lillebror och tagit hand om honom så där allmänt. Kollat Solsidan, Eclipse och Ullared. Händelserik dag, jag vet!
DAGENS PLANER: Sova
DAGENS VILL HA: Han.. Och vänner som inte tar en förgivet!
DAGENS SAKNAD: Han
DAGENS DROG: Datorn
DAGENS TRÅKIGASTE: ATT JAG ÄR SJUK ÅT HELVETE OCH MÅR PISS!
DAGENS KÖP: Inte ett skit
DAGENS GODIS: Hittade inge godis hemma
DAGENS HUMÖR: Ja det är ju inte på topp precis
DAGENS SJUKA: Feber, ont i halsen, ont i kroppen, o ja allt de dära..
DAGENS KOMPLIMANG: Ingen, men nog äre lika
DAGENS SKRATT: Åt lillebror, hihi 
DAGENS BILRESA: Ingen
DAGENS GRÅT: Nååå där ett tag mådde jag så jävla piss, och hade så ont samtidigt som jag var äckligt rastlös men inte kunde göra något pga att jag inte kunde tänka för att jag mådde så dåligt.