Bilder ♥ 21 november 2008




Jag saknar hur du och jag var förut.
Men med åren har jag insett att det aldrig kommer bli samma sak igen, men du är fortfarande min bästavän och syster. Även om vi kanske inte är lika crazy som förr. Och visst kan jag vara irriterad på dig ibland, men du vet att jag egentligen inte är irriterad på dig, utan något helt annat. Systrar kan sura på varann, så är det. 
Du är den som alltid stannat när alla andra har gått. Visst, du har gått nångång gånger. Men skillnaden mellan dig och alla andra är att du alltid kommit tillbaka efter en tid. 
Du lyssnar alltid, alltid, alltid om jag behöver prata. Och du surar och blänger på killar som sårat mig. Du är en sån där som gör allt för sina vänner. Och är det något tjaffs, står du alltid på min sida, vad det än handlar om.
Jag älskar dig Rebecca Nordvall ♥ Det ska du veta.. 
1
Rebecca

aw, får ju tårar i ögonen.. <3 helt klart sant det du säger. haha, jadu.. jag har blängt och tänk mördar tankar om crille, fredde, danne, axel... hojj, listan kan göras lång med tanke på att jag varit emot sådana som haft något emot dig också. haha, jag gör så gott jag kan amanda, hoppas det räcker till bara :)



självklart lyssnar jag och jag försöker komma med råd så gott jag kan, allt för att hjälpa mina vänner! <3



du och jag till graven <3