Ibland tänker jag för mycket

Haft en Vivaz nu i mera än en månad, och jag saknar verkligen inte min för ett endaste öre! Trodde jag skulle dö av att måsta använda touch, helst när jag har bråttom o skriva nå sms eller något. Men går verkligen lika bra som det gör med en vanlig, med knappar alltså, nästan bättre! Och tydligen verkar inte ägaren av vivazen heller vela ha tillbaka den, tur för mig då! ;) Plus i kanten att den är rosa..
Antar att ni inte bryr er desto mera om vad jag gjort idag? Men skriver ändå, fucku.
Hade för det första sovmorgon idag, och det var förjävla skönt. Vaknade till och med före alarmet, och vart klarvaken! Och trots att jag klev upp 1h innan bussen gick (som vanligt) så kunde jag chilla sönder och behövde ändå inte stressa? Det hör nog till et ovanliga.. Hade en lektion, sen 2 timmar hål så blev hemfärd! Mamma skjutsade tillbaka mig och jag hade 40 min naturkunskap, värt? Och efter det slutade alla, förutom dom som är retard, det vill säga dom som inte klarade kemiprovet! Vi var tvungen o repetera så vi inte failar på omprovet.. Kul! Fast nä?
Gjorde inte mkt hemma, satt mest o tog det lugnt. Axel kom hit en sväng och hälsa på mig och min mamma, ja och resten av familjen! Senare på kvällen kom Joel och hämtade mig, vi åkte till honom och kollade någon film sen kom vw också dit en sväng.
Haft en toppen dag, faktiskt!
Haft en Vivaz nu i mera än en månad, och jag saknar verkligen inte min för ett endaste öre! Trodde jag skulle dö av att måsta använda touch, helst när jag har bråttom o skriva nå sms eller något. Men går verkligen lika bra som det gör med en vanlig, med knappar alltså, nästan bättre! Och tydligen verkar inte ägaren av vivazen heller vela ha tillbaka den, tur för mig då! ;) Plus i kanten att den är rosa..

Antar att ni inte bryr er desto mera om vad jag gjort idag? Men skriver ändå, fucku.
Hade för det första sovmorgon idag, och det var förjävla skönt. Vaknade till och med före alarmet, och vart klarvaken! Och trots att jag klev upp 1h innan bussen gick (som vanligt) så kunde jag chilla sönder och behövde ändå inte stressa? Det hör nog till et ovanliga.. Hade en lektion, sen 2 timmar hål så blev hemfärd! Mamma skjutsade tillbaka mig och jag hade 40 min naturkunskap, värt? Och efter det slutade alla, förutom dom som är retard, det vill säga dom som inte klarade kemiprovet! Vi var tvungen o repetera så vi inte failar på omprovet.. Kul! Fast nä?
Gjorde inte mkt hemma, satt mest o tog det lugnt. Axel kom hit en sväng och hälsa på mig och min mamma, ja och resten av familjen! Senare på kvällen kom Joel och hämtade mig, vi åkte till honom och kollade någon film sen kom vw också dit en sväng..
Mobilbilder från dom senaste veckorna:


älskar dig, bästavän ♥







Slut på det roliga.. Godnatt..
Jag saknar dig, och jag vill bara.. Ja vad vill jag? Jag vet inte längre! Men jag saknar dig i allafall, obeskrivligt mycket ♥ Det är jobbigt utan dig, men jag ska klara det. Punkt slut.