En awesome helg kanske? Japp

Det blir i allafall en lugn fredag kväll för min del! Inge partajjj här inte.. 
Blir nämligen en mega tidig uppstigning i morgon. Långt före tuppen om man säger så. Men kommer nog bli en väldigt trevligt dag tror jag. Sen får jag ju träffa någon jag inte träffat på mer än ett halv år ♥ en sån här impuls grej, men såna är alltid roliga! Så i morgon blir det många många många timmar i bilen - typ hela dagen, men lätt värt :-) är så skönt att bara åka bil! Otroligt skönt..

Enda negativa med det här var väl att jag var tvungen att ställa in några andra saker. Så nu missar jag en natt med fint sovsällskap, buhu.. Sån tur är hinns ju det någon annan natt! Missar mina kusiner, åh jag och Maja som skulle planera inför Stockholm.. Grr! Men ska försöka dirigera om henne och få hit henne på söndag också. Sen missar jag även möte med en sneeeell människa som KANSKE skulle komma hit, men även det får jag dirigera om. Blir nog bra i slut ändan!

Och igår kväll var jag hos farbror, fikade födelsedagsfika eftersom att Ronette fyllde 9 år! Sen kollade jag och Ronette Halv åtta hos mig, på 4:an, ett måste! 

Nu ska jag fixa lite små saker. Även göra om min blogg, om jag hittar ork till det vill säga. Hade behövt fara på coop också och köpa lite måste-ha-saker. Nu till en mindre kul grej: vi har magsjuka/vinterkräksjukan här hemma, helvete om jag får det säger jag bara. Har absolut inte tid med det.

Igår: levande
Idag: död, livet tog vändning - ett ögonblick och allt hopp var borta