30 juni - sista dagen på den här månaden

Guuud vad tiden går fort, känns som att det nyss var mars, vinter, min födelsedag och första träffen med Christian. Men i morgon är det fan juli, så allt det där är ju evigheter sen. Nu är det sommar, älskade sommar. Som jag längtat efter den. Imorgon är även sista arbetsdagen, gud vad underbart skönt. Men att det redan gått 3 veckor? Tiden springer verkligen iväg.. Fast känner på mig att jag kommer vara hyffsat uttråkad under dagarna när min fina jobbar. Får se till att göra bort en massa såna där tråkiga måsten. Som typ, plugga matte B och rensa min hylla :'( börjar nog bli dax att ta tag i det där nu lite smått. 6 eller 7 veckor kvar tills proven ska göras och har ju trots allt 2 kapitel att ta mig igenom.

Meeeen meeeeen, har då nyss varit på banken. Lämnat papper och hämtat papper och en kortläsare. Skönt att ha en sak mindre som jag måste göra. Måste egentligen gå på andra banken också men snäll som mamma är så gör hon det åt mig :-) och snart är det fikarast.. Skippar nog kaffet idag och går och köper en glass. Sen kämpa (då menar jag kämpa, är sjukt segt att sitta framför datorn i detta väder) på 1 ½ timma och klockan 16.00 slutar jag äntligen. Då skulle nog jag, Christian och Grillen fara på nå affärer och köpa nå grejor till bilen?

Och i helg är det marknad (intressant), sen på lördag fyller min syster år. Sen vet jag inte om vi ska åka till Jmk något. Men blir bara en natt isf.. Tror jag? Skit samma, vi ser ju. Nu ska jag arbeta!