2 stycken klara av.. Ja några stycken

Har alldeles nyss skickat i väg en beställning med julklappar, så nu har jag 2 stycken klara. Till dom minsta, Vincent och Oscar alltså! Det är dom absolut lättaste att köpa julklappar åt. Hade kunnat köpa hur mycket som helst åt dom men så rik var man ju inte..

Annars då? Jag lever och ja.. Mår bra är väl fel ord att använda. För då ljuger jag ju er rakt upp i ansiktet. Idag har det då vart lite av kaos i biltrafiken. Först kom vintern, sen så försvann den en vecka senare? Igår kväll blev det plusgrader. I morse när jag gick till bussen var det snorhalt och snön hade börjat smälta. Gick till bussen lite för sent, trodde jag skulle missa den. Men istället för att komma 07.30 som den ska göra, kom den 07.53. Inte alls nå sen? Kom till skolan 30 minuter senare (alltså kom jag ett gäng sent), tog förjävla länge mellan samhall och välkomma. Jag överdriver inte om jag säger att bussarna körde 40km/h. Och från vissa hållplatser kom den knappt i väg från. Fick höra sen att bussarna ställdes in resten av dagen, eller i alla fall hela förmiddagen. Och det är fan förståeligt. Tur då att vi har min kära mamma som kunde hämta oss.. Annars hade vi blivit kvar i skolan tills någon började sakna oss, ha ha ha :-)

Naj, nu har jag faktiskt fotat skorna jag ska sälja. Det är ju en början. Hoppas bara någon själ vill köpa dom, de är bara använda en gång så..