Trött onsdag

Slutade typ 9.10 för hade någon info också, for hem och käkade frukost. Sedan la jag mig i soffan framför teven och där lega jag tills typ 11.50. Tanken var att jag tänkte göra lite nytta där på förmiddagen, men måste ha råkat somna till för helt plötsligt vare lunch dax.. Efter lunchen när Christian och mamma farit så la jag mig i soffan igen o kollade tv. Men kände att jag var för trött för att kolla tv. Så gick ner i mitt rum, slog i gång teven och somnade i typ 3 timmar. Mamma har tydligen ropat på mig tusen gånger, för mommo har varit här o allt. Men jag har bara sovit vidare, trött tjej.. Nu håller jag i alla fall på att baka den där jävla morotsrulltårtan. Ska iofs bli ganska gott ;-) men hoppas hjärtat kommer hem snart så jag får äta middag.. Börjar bli för hungrig. Hoppas förresten jag kan sova i kväll, hehe.

Juste, mommo kom ju tillbaka hit just när jag vaknat. Så nu har jag suttit och valt vad jag vill ha från en katalog som hon sen ska beställa, blev två tröjor (kanske ett par jeans också). För det behöver jag! Plus att jag fick en stickad tröja och tights av mamma i söndags när jag kom hem, älskar den. Vad bäst dom är ♥ men vill ha mina två andra tröjor NU! :-D