28 april - kiruna

Ligger för tillfället i sängen här i Kiruna och väntar på att hjärtat ska sluta jobbet, då ska vi åka och käka något mumsigt sen bara mysa och njuta av all kärlek. Känns nästan som att man är kär på nytt? I love the feeling. Tidigare den här dagen har jag sovit, ätit godjävla frukost med en sked större än min käft. Typ. Sen vid ett promenerade jag till själva stan och kikade på H&M och JC. Fick "lite" pengar av hjärtat så köpte en topp, ett linne, hårborste, ögonbrynspenna, örhängen, mera blingbling till mercanyckel och en finfin surprice åt mitt ♥ nog för att han fick en igår också.. Men men.

Hittade en asigt snygg jacka på JC, men den blir det att köpa när jag far till Luleå istället. Annars har jag ju inget att shoppa när jag far dit ;) Tills dess ska jag försöka snåla lite!

Ja som ni kanske fattar, och sett på facebook stack jag till Kiruna igår. Av två anledningar. Saknade hjärtat som en tok och fanns nada att göra i Gällivare. Fast nu saknar jag Oscar istället? Man kan visst inte få allt.. Hade ändå måsta åka hit på måndag och hämta min fästman eftersom han ingen bil hem har. Så då kunde jag likaväl åka över helgen. Fick jag ju shoppa lite också!
Nej snart börjar väl alla grabbar ramla in här i huset.. Treeeeevligt.




börjar förövrigt bli ganska ljus i skallen nu