29 april

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har inte så jätte lust att göra något faktiskt, vill mest bara sitta och fundera över livet. Började dagen ute i solen med en kopp mjölkchoklad och SOLO. Världens bästa tidning faktiskt. Och där satt jag tills solen böt sida på huset. Efter det städade jag upp efter mig lite lätt, mina kläder hamnar verkligen överallt. Vart jag än är, så typiskt mig! Och nu sitter jag här, och här blir jag tills min fästman kommer hem. Då ska vi käka! Antagligen skräpmat igen. Men ids inte laga nå mat här, känns ovärt och jobbigt som fan.

Igår och även idag har jag mer hemlängtan än någonsin förr. Mamma berätta en tråkig grej igår, riktigt tråkig. Och då kände jag bara att vad fan gör jag här nu, jag vill hem på stört och vara där med mamma och Oscar. Men sen insåg jag också att jag vill inte köra hela vägen hem själv. Vill inte fara hem utan hjärtat, inte nu. Vill ha honom vid min sida. Vill inte ligga själv i mitt rum och gråta mig till sömns. Vill somna med mannen i mitt liv. Och han kan inte fara hem.. Så jag stannar med honom.. Behöver han i min vardag mer än någonsin nu!! ♥ Hatar att förlora människor i mitt liv.. Hatar döden..

Mamma, jag älskar dig! Hoppas du inte saknar ihjäl dig efter mig.
Kommer hem i morgon, då är friden i huset över!