2,5 timmar kvar till helg

Har jobbat hela dagen och jobbar ännu, 12-23 består dagens pass utav. Blev tillfrågad om att jobba helgen också men tackade nej för att jag ska dels jobba nästa helg och jobbade förra och jag vill vara ledig någon helg i alla fall. Så tog bara fredagen! CASH ♥ älskar det..

Jobbar 2,5 timmar till, då tar jag Kiwi och mina saker och hoppar in i bäst-audin och kör med plattan i mattan till Nattavaara där jag plockar upp bästaste Maja och då far vi vidare mot Högträsk. Fan vad skönt det ska bli och få sova då! Haha är redan trött. På tal om Maja, hon har ju börjat skola i Gällivare nu så nu har man sovkompis några dagar i veckan! Kan inte klaga! Loveit ♥ Nog för att jag redan har Kiwi, men Maja är bra hon med. Nu ska jag packa det sista, bära det till bilen, fara och handla, sen jobba en sväng, fara till kontoret och lämna bilen sen promenera hem i ösregnet. Mindre kul. Men men. Smällar man får ta. Sen sticker jag! 

Ha en trevlig helg ni också!
/Amanda