Nyårsafton

Idag lämnar vi 2012 bakom oss! Hänt jävligt mycke saker de här året i jämförelse med tidigare år. Jag har bl.a. köpt och sedan utan förvarning förlorat min ena valpis på ett tragiskt sätt, förlovat mig, tagit kökort, köpt min första egna bil, bilat upp från Stockholm x2, min pojkvän köpte världens bästa E220 cdi, köpte Alice, gjorde min första tatuering och även min andra, fick lägenhet och börjar året med att bli sambo m.m. Året hat varit jävligt bra! Tvivlar på att nästa år inte blir lika bra, för körkort osv tar man ju inte varje dag t.ex. ;) Men vi hoppas på en kung 2013 också!

Nu sitter jag då och målar naglarna nyårsfina. Tror inte de blir någon storfylla idag, vi får se. Vi börjar i alla fall dagen med att fixa oss o käka. Sen brummar vi till Nattavaara där morbror ska kolla på bilen sen ska vi äta tacos där hos mormor med alla mina fina släktingar ♥ Sen får vi se vart dagen leder oss ;) Men eftersom jag ät verkligen DÖFÖRKYLD tvivlar jag på att de blir utgång.. Såklart så blir man sjuk just när de händer något..

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!
Hoppas ni får en grym dag!
1
Anonym

Men du var ju me typ nån Robert i maj?

Svar: JA MEN JAG BLEV GRAVID 27 jävla MARS ERA MISSFOSTER!!!!! VARFÖR KAN NI INTE FATTA DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amanda Tullnär