25 juni - mysdag

Fick nyss veta att jag blir ledig i morgon, får börja en dag tidigare nästa vecka istället. Helt okej för mig, då känns det inte som att sommarlovet avbryts i alla fall ;) Så idag ska jag bara mysa med min älskade prinsessa (och i morgon på dagen!) och städa upp i rummet. Måste ju passa på för i morgon kommer hennes dumma husse och tar med henne från mig, like always. Hon förtjänar så mycket bättre! But it's nothing i can do right now. Det är bara pengar som kan rädda mig och dom har jag först om en månad, och då är det ju försent. 

Just nu ligger hon i alla fall och sover, så jag ska passa på och börja städa lite. Sen får jag kasta upp henne när jag ska dammsuga, för dammsugarn är ju lite läskig! Badat har hon också gjort idag, var inte så kul tyckte hon. Blött och jobbigt. Men nu är hon torr som en liten dunboll igen ♥
2
anna

hoj vad ska han med en litten vovve till ? det är ju bättre du har henne, enligt min åsikt, för du bryr ju dig iallafall..

eva

Är det inte din hund? Och vem är den "dumma hussen"?