Solen lyser fan på mig idag

Haft en endaste lektion idag, engelska med Hans. Behöver jag ens säga något? Han ignorerar mig totalt som vanligt. Han frågade om jag kunde redovisa en visst datum, jag sa "Nej jag har teoriprov då" sen prickade han in och frågade ett datum samma vecka och då sa jag "Nej då har jag uppkörning" och då blev han typ sur och trodde mig inte alls, så han bara dissade mig o vände sig om och började med annat. Idiot?! Så fick aldrig något datum för redovisning?

När Natalie slutade for jag på stan med henne. Köpte kläder och nästan skor inför helgen. Men gillade dom inte riktigt ;) så ska beställa ett annat par tills nästa helg istället. Sen for vi även och käkade på MD:s. Efter fyra släppte hon av mig hemma, då for jag direkt iväg med mamma på stan en sväng och pussades även med bror innan. Kan ju säga som så att idag har det gått mycke över 1000kr. Köpte en tröja på intersport när jag for på stan med mamma så det drog i väg lite ;) Men värt det, så det så ♥

Nu kommer Natalie snart och hämtar mig igen så måste pysa :9 kommer antagligen inte hem mer ikväll. Pussar. Smsa mig om ni vill någe, kanske svarar!