Ledig tisdag

Ledig från skolan idag, eller ja. Klassen skulle till Luleå och vara borta från 7-20 på kvällen och det funkar ju inte när jag har Alice. För både mamma och Christian jobbar ju, Emelie har skola och konfa så ja, det funkade inte att jag följde med. Alice kan inte vara själv mer än ja, 3 timmar? Sen måste hon rastas och så måste man pussas lite med henne eftersom hon inte är helt van vid att vara själv längre stunder ännu. Och är jag i Luleå blir det ju jäkligt svårt. Och även om mamma hade farit på hem lunchen så hade det blivit 5-6 timmar själv och sen 5 timmar själv igen. Vilket inte håller för min valp ännu. Hon är mitt lilla ansvar så jag kan inte bara sätta mig o fara bort hux flux..

Då fick de bli så här. 

Ska strax fara på Eriksson och lämna in min S3:a och hoppas att jag inte behöver vara utan allt för länge. Försöker få i gång en reservtelefon (som faktiskt har touch) som ja fått låna av syster men laddningen är glapp på den.. Ser mörkt ut för mig med andra ord.. Varför ska laddningen tjorva på alla jävla mobiler? Aja, i värsta fall får jag ta min gamla knappistelefon. Kul. Jul.