Sunday morning

Jag är inte glad över att det är söndag idag, men det finns dom som är det också råkar jag veta. Själv vill jag ha tisdag tisdag tisdag tisdag, två dagar kvar, usch vad länge det känns. Men jag tror att i dag och i morgon kommer gå ganska fort eftersom att Oscar hjärtat fyller hela 2 år i morgon! Åh vad tiden går fort, min lilla skrotis har blivit så stor ♥

några bilder från hans 1 års dag

Så just nu håller jag på att knåda ihop en tårta för kommer lite av Oscars släkt idag. Är ju kalas först i morgon egentligen men dom kan inte komma då så får bli två kalas! Fördelen för dom som kommer i morgon är att dom får cupcakes. Jag och Maja har ju bara hunnit baka morotskaka än så länge så. Cupcakes tror jag vi ska baka ikväll när hon kommer?! Då vet ni, nu ska jag fixa klart tårtan och duka osv. Bjuder på en bild på mig och Maja som ni kan glo på tillsvidare. 


Hade förresten en bra kväll igår för er som undrar, träffat och umgåtts med folk jag inte träffat på ganska länge. Kul! Synd att vädret sög. Huvva. Kommer mer bilder från idag osv senare.