Jobblördag

Sådärja, då var jag hemma efter ett skift på mitt favoritjobb. Visst har det blivit lite tyngre att jobba, känns i höfterna när man kommer hem efter en dag. Nackdelen med mitt arbete, man kan inte jobba lika länge som om man arbetar på ett ställe där det inte är många tunga lyft osv. Jaja jag försöker så länge jag orkar, inte mer att göra. 

Idag har vi då bestämt oss för att göra en storstädning. Alltid lika skön känsla efteråt när man är helt klar. ;) Fast ibland kan jag tycka om att städa. Är som ett härligt tidsfördriv så länge man inte måste tömma massa avlopp osv. Hehe. Och ikväll/inatt kommer jag ha finbesök av min älskade bror. ♥ Så det står barnfilmer och godis på kvällens schema! Sen vill han säkert åka lite bmw också, det älskar han ju!

Nä lägenheten städar sig inte av sig själv. :)