Veckan som gått, fin historia

Såg nu att jag skrivit ett inlägg i fredags som inte publicerats. Ovanligt, eller så inte. Börjat lagga som fan nu för tiden när man ska publicera inlägg. Ser alltid när jag loggar in nästa gång att fan, inte har det ju lagts ut. Nåja. Ides inte lägga ut det nu, är ju som 3 dagar gammalt nu.

Tänkte berätta lite om senaste veckan i korta drag, för tror inte jag bloggat så bra i slutet av veckan: 

I torsdags då fick jag en ledig dag, böt jobbdag till fredag. Så på morgonen innnan skolan for jag till Imega och tog en rök med Kasper o babblade på lite där, sen vidare till Malmberget och snackade lite skit med Emil tills jag började. När jag slutade for jag och hämtade Maja från skolan på order av Kasper. Haha ♥ Sen hämtade vi honom också efter ett tag o mötte upp Emil på stan o så var vi lite sociala där. Maja ringde till sin mamma och frågade om hämtning så hon fick stanna längre och så blev det. Hennes övertalning var ju ganska.. Underhållande! Vi dissade sen dom där två sötnosarna och for till Kullen o käkade middag.

fredagar då är lilla Amanda panda ledig. Och det mina vänner, är förjävla skönt. Men ändå, gick jag upp 07.00, idiot tänker ni då?! Ja men alltså. Jag hade faktiskt mycket att göra:
Tvättstuga 7-12
Hämta Maja från tha school (+ alla andra)
Malmberget på en ragg
Tanka
Luncha med mina bästavänner på frasses ♥
Baka tårta med Maja + dampa NÅ SÅ JÄVULSKT
På eftermiddagen for vi till Emils farmor och hälsade på där en sväng, sen middag i mitt älskade Kullen. Senare på kvällen lämnade vi epan i Kullen och begav oss till Gällivare med våra homies. Fikade tårta med mamma som firades den dagen. Sen vetefan om det hände mycket mer? Man "försökte" ju komma i säng någorlunda tid i alla fall. Gick sådär..

På fredag morgon styrde vi stjärnan mot Luleå, Maja, Kasper, Emil och Emelie hade jag med mig. Fan så fin jävla dag det blev! Man får skratta så jävla mycket med dessa människor. Och vi lega på jävligt bra också, tog bara just över 2 timmar dit. I stan skilldes vi åt ganska omgående efter MAX besöket, mötte upp grabbarna lite då och då o pussades. Efter Storheden stack vi och käkade på Baan Thai, fy tusan vad gott det var!!! Och efter maten fick jag och Maja varsin "efterrätt" av våra gulliga pojkar, efterrätten var ett jätte fint halsband ♥ sjukt fint! Sen fick jag även ett skal av Emil. Han är så snäll ♥

På hemvägen stannade vi i Bredåker hos Ante en sväng och hälsade på. Sen gasen i botten mot nästa stopp: Jokkmokk. Sträckan Boden-Jokkmokk var hemsk. Inte vägmässigt.. Men sällskapsmässigt. Emelie och Maja har fan någon bokstavskombination, hahahah, stackars Kasper som satt bak med dom. Vi var less alla tre, lite lust hade man och skjuta bort dom ;-) Eller lämna dom i Jokkmokk med alla andra miffon.

Lördagen går att sammanfatta som en jävligt grym dag, bästa på länge! Nöjd med shoppingen, sällskapet och maten. Även mina presenter ♥

Våran söndag går att beskriva med 3 ord: skön som fan!
Först jobbade jag, och på min lunch for jag till Kullen och käkade sen la vi oss i sängen, jag, Alice & Emil och det råkade bli en powernap på 1 timma. Skönt som aldrig förr. Efter jobbet for jag tillbaka till Emil och då bjöds det på fika. Vid 19 for vi mot Gällivare med Maja och Kasper, gissa vad vi gjorde då? INTE KÄKADE PÅ MANUELLA I ALLA FALL! Gott som satan.......... ♥ Kebabpizza i mitt hjärta. Sen hem o hämta lite kläder å till mitt älskade Kullen och då kollade vi Taken med Emma o deras pappa. Grymt bra film. Efter det bjöd snyggjävulen mig på toast. Mums. Blev en riktig ätardag!




PS. Bilderna roterar sig som dom själv vill.... Dom är rätt väg på datorn men när man laddar upp dom blir dom inte rätt väg. Nåja, ni överlever!

Tack för att ni gjorde helgen bäst.