Påskdagen

Sitter här i Kiruna, eller snarare ligger, och kollar full frys medans jag spelar candy crush. Äntligen kommit vidare från en cp-bana. Skönt. Då sitter man fast på nästa istället ;) Hojja att man ids spela ens. I alla fall gått 10 meter till Statoil och köpt hammis, tidining och en loka. Min frukost och lunch. Nu hade jag tänkt göra bort i alla fall ett skolarbete innan gubben slutar. Har man gjort någon nytta här borta i alla fall. Åker hem först i morgon, så får ju tillbringa massa tid med min älskade. Behövs ♥
Fick ett påskägg i går av gubben förresten, ett "Bilar" ägg, hihi så gulligt. 

Och Alice är i Nattavaara och har det förmodligen kung där! Kul för familjen Nordström att få ha hund där nu när dom inte har någon, dom har ju som alltid haft hund hemma. Man kan ju tänka sig själv hur tomt det skulle vara.. Tänkte att jag hämtar hem henne i morgon eftermiddag, det är ju lika eftersom att det är på vägen till dit jag ska sen. Behöver jag inte fara fram och tillbaka som en tok.

Jaja Word kallar. Bjussar på en bild på min nyklippta bror som blivit korthårig!!