Alone-time

Och så fick jag lite ensamtid också, var ju ändå nästan en vecka sedan sist. Missuppfatta mig rätt, jag älskar sällskap. Men efter sjukdommar, dålig sömn och kinkig unge så ska det kännas ganska skönt att hoppa i duschen sen plocka lite kläder, och städa efter virvelvinden som strött post i hela lägenheten och vika lite tvätt innan jag lägger mig framför tv:n och för att inte göra ett endaste knop. Eller möjligtvis betala våra räkningar, om jag hinner få pengar av hjärtus innan 24.00 vill säga.

Nu på kvällen var vi på en kvällsprommis eftersom lillis sov tidig middag och blev småtrött lite för tidigt, då är en prommis bra så hon får varva ner, sen gröt, lek och tvättningen av hennes nya "höstkläder" och hon kommer bli så fin i alla nya kläder ♥ ska bli riktigt kul att inviga höstgarderoben.