Fredagsmys @smedjegatan

Jag och mina prinsessor är och fredagsmyser med mammsen och Oscar! Och i morgon måste vi upp "tidigt" för vi ska hälsa på Klaras farmor och faster sen barnvakta Oscar, eller hålla ett öga på honom iallafall. Är inte så svårt, han är helst där Klara är och tittar på henne osv. Får väl se om vi har nå energi kvar till att göra något annat sen eller om de blir en tidig och mysig lördagkväll, bara jag o dotter min ♥ 
 
Min lilla skrutt, fått höra att du är morsan upp i dagen igår. Kanske är det så? :-D
4
i

Åh jag dör så söt hon är! Man blir så glad när man ser en bild på henne!:) Tycker du gör ett himla fantastiskt jobb med henne :)

Svar: Tack så mycke! Ja hon är söt som socker lillgumman! Man blir verkligen glad när man ser henne. :)
Amanda Tullnär

Anonym

Ska ni döpa henne? Hon har ett jätte fint namn! :)

Svar: Jo vi/jag ska döpa henne, de är tanken i alla fall :-)
Amanda Tullnär

Anonym

Vad har hänt? Läste inlägget högre upp. Har du & Christian gjort slut (eller vad man nu ska skriva) ifall det är så, jag tänker just på klara och vars du och hon ska bo:/

Hoppas de löser sig:)

Svar: Mycke har hänt och vill inte gå ut med vad. Dom som vet, dom vet men jag ids inte prata om det på min blogg iallafall. Ja vi har ju kvar lägenheten fast de är ju tillfälligt för hyran är ju för dyr för en person. :-) Boendet är nog minsta problemet..
Amanda Tullnär

Anonym

Du får inte sluta blogga, dina inlägg är så bra (bebis inläggen hehe) din blogg är jätte bra:)

Svar: Vi ser ju :) ska iaf minska ner och skriver jag så kommer det nog mest handla om Klaras utveckling osvosv!
Amanda Tullnär