28 Juni: Luleå, halvår, spenderarbyxor

Jo hörni, idag blev Klarahjärtat 6 månader gammal. Gud vad sista tiden har gott fort! Ja sen vi flyttade hit rent utsagt. Nå tårta blev det ju inte, som vi först hade tänkt. Bara för att det är gott liksom, och idag hade vi ju en anledning också. Istället började vi dagen med att fara och fota 5 generationer: Klara, Christian, Camilla, Jonny och Thyra. Blev så fin bild ♥ sen fick Alice åka på kollo med Camilla och Urban till Suobbat, att hon gillade det! Hon har väl vart så bortskämd så hälften vore nog. Och vi, lilla familjen, for till Luleå idag igen.. Karln min fick för sig igår kväll att vi skulle fara, ja inte tackar jag ju nej såklart. 

Så fick mig massa nytt, bl.a. hylla och kökslampa. Blev även en LG soundbar till hjärtat och mig skämde han också bort, han är förjävla bra denna karl. Det är ett som är säkert ♥♥♥ Och som jag längtat hela dagen efter att få sätta mig i lugn och ro och leka med nya prylen, men väntade tills Klara lagt sig. Och nu ligger hon med huskyvovven i ena handen o krokodilen i andra och sover så sött medans pappa spelar PS4 med vårt nya braiga ljud och jag fixar igång min nya favorit.

Och nu slipper vi ha kvällssolen i ögonen, satan ljust det varit i vardagsrummet på kvällarna. Så vi köpte 3 st rullgardiner, kanon blev det. Skönt med lite dämpat ljus när man ska se film.