31 Maj: Äcklig dag

Fyfan vilken äcklig dag de här har vart, på alla sätt! Till och med vädret. Det är ju tur man har sin lilla solstråle alltså. Annars hade man nog gått under jorden för länge sen. Vi har inte gjort ett piss idag på dagen tack vare vädret, tog oss ut först på em/kvällrn, ungefär som alla andra dagar i den här lilla byn (tur jag inte vart här med än 1 dag denna vecka!) haha, inget illa menat, talade faktiskt bara sanning. Vissa dagar förstår jag inte vad jag gör här. Nåja, ska nog åka hem i morgon -> tisdag. Eller jag måste nog rättare sagt, orkar inte vara här just dom dagarna.. 



Tror att jag just fått Klara att äntligen somna i alla fall, hon tvärvägrade idag. Hon fick gny på ett tag själv, men inte det. Visste från början att det inte skulle bli nå utav de där sova för henne. Märker det när jag lägger henne.. Oftast somnar hon ju direkt (i sin egna säng!!!) utan en endaste protest. Och börjar hon väl protestera (händer väldigt sällan, kanske 1ggn/vecka) då är det bara inse att hon inte tänkt sova. Då får man gosa lite sen slänger ja henne i vår säng, ids inte tvinga henne att sova i sin säng helt enkelt. Så idag kramades vi lite och sen la jag henne på pappas sida. Då dög det minnsan direkt, gullunge.. Fast inte är det ju så konstigt, hon och jag har ju sovit i samma säng nu hela veckan i Piteå. Mammagris är vad hon är ♥

Och 3 nätter i rad har hon sovit länge! Det försvann för ca. 2 månader sedan de där med att inte äta på natten, hon har velat stiga upp kl.4.00 senaste månaden. Men nu har hon sovit hela natten igen, utan att äta, och sovit till mellan 7.30-9.00. Så jävla skönt. Men bara för att jag offentlig-gör det kommer de vara som bortblåst nu ;)

Nä dricka lite kaffe, smsa, packa o hitta ny musik står på kvällens schema.