Trasig

Idag är jag trasig, ja helt jävla sönder inombords. Men klart det är jobbigt, de ska vara jobbigt. Skulle nästan vara konstigt annars. Har riktigt svårt att se en framtid idag tyvärr. Anledningen till att jag ens vaknat idag stavas K l a r a. Hon är ju trots allt underbar. Precis som mina vänner oxå är. Men är ändå så förbannat ledsen. Inget får mig på bra humör. Inte ens att jag ska jobba 4 dagar, för då måste jag vara utan mitt älskade hjärta. Hur ska de gå? Hade gärna tagit med henne på jobbet. 

Och idag lämnades min bil in på lackering. Typiskt va? Kunde inte passa mer lägligt. För jag är ju verkligen inte i behov utav bil i veckan. Absolut inte! Även det gör mig ledsen, bilen är min flykt. Har den nog vart sen första dagen jag fick körkort. Den räddar mig alltid när jag mår dåligt, bara ni som har bil och körkort förstår? Att sitta inne gör en verkligen knäpp såna här dagar. 

Nåjo nåja. Vad mer ska jag säga? Ingenting. Gjorde mitt livs största beslut idag och betänketiden för de var några veckor. Så man får ju hoppas de blir bra, drabbar ju nämligen inte bara mig :)