Det var den dagen det

Sista lediga dagen för Klara! Nu är det slut på sommarlovet och imorgon ska vi till hennes nya dagis och hälsa på. Det är lite små kul ändå! Även fast jag kommer hata att lämna bort henne igen om dagarna.. Nästan så man hoppas att de bara är tillfälligt 😉

Annars så är jag ganska otaggad på livet just nu. Trött och humör som en jag vet inte vad?! Men jag vet att de bara är en period, som alltid annars, och jag försöker verkligen intala mig själv att det går över. Snart. Även om de verkligen verkligen inte känns så just nu. Därför får man inte så mycket gjort om dagarna, alla mejl och måsten man har att göra förskjuts för många dagar framåt och slutar med att jag får stressa som en tok sen när högen med "att göra" blivit för stor.. För att inte tala om skolan. Så ja! Nu måste jag bli pigg! De här går ju inte. Har inte tid att dega hela dagarna. 
Önsketänkande! Haha!

Nu blir det äpple, fil och säkert något mer gott framför tvn i sängen för ovanlighetensskull. Är vrålhungrig men samtidigt inte sugen på destomer än typ de. Som igår..