Tiden är knapp

Just nu är tiden för allt väldigt knapp känner jag! Eller inte det här med julen. Känns som att jag har gandka bra koll förutom att mitt leg råkat åka till Gällivare så kan inte hämta ut julklappar från posten förrän måndag. Utan de som gör mig galen är att innan alla dessa röda dagar måste jag hinna planera för ett kalas! Ja för innan 28:e är de ingen vardag. Och min tanke är ju att de ska bakas, givetvis, samt göra någon skojjig tårta, såklart. Ballonger, vimplar m.m. Massa sånt där småfix helt enkelt. Finns ju superbra hemsidor för detta: t.ex. bakestore. Men då måste jag veta vad jag vill ha och beställa typ IDAG! Helt galet. Just detta borde jag kanske tagit tag i tidigare. Typ veta vad jag ska baka, så jag vet vad jag behöver inhandla? 

Ni vet ju vad jag gör idag. Samt att man ska hinna plugga och andas oxå.. Wiho..