Alltså?

Nu hade jag verkligen behövt min dagbok att avreagera mig i. Är så arg att jag kokar just nu. Men man vill ju inte hänga ut någon så vad gör man? Man tar de med en nypa salt och pratar med någon som gör en på bra humör istället. 

Vart med mamma på stan idag, och Klara då såklart. Var bara Klara som fick prylar. Skor och kofta till sina klänningar av mig. Hon älskar verkligen skor! Lätet när hon stampar med dom, plocka med dom och ska helst byta skor var 5e minut hemma. Hon kommer bärandes med dom och ska ha hjälp att få på dom.. Av mommo fick hon en mössa som täcker kinderna bättre när hon ska vara ute längre, och så en skit söt byxdress. Själv unnade jag mig tulpaner, 20-pack dessutom. Nu vill jag hem och sätta dom i min fina vas i köket 😊

Får se när man far hem. Får gärna bli lite bättre väder eftersom ja avskyr snörök. Blä. Men då kanske ja får vänta Gud vet hur länge innan ja får fara hem. 


Ungefär: vaaart är bilen? 
Ändå var jag ut igår kväll en sväng, var samma mängd då. Sopade givetvis av den. Syntes inte ett spår av de idag.


I förrgår var altanen nyskottad. Svårt att tro 😉
1
Hannah S.

Oj vad mycket snö ni har fått, har riktigt lite snö här faktiskt :)

Svar: Ja det börjar bli en del här, har vräkt i 3 dagar nu! Ni kan få lite, hihi :)
Amanda Tullnär