Avbeställde

Idag blev jag less på H&M Home, hade fått mejl om ändrat leveransdatum från 16 februari till 26:e. Ingen big deal tycker ni? Nä det tycker inte jag heller OM det inte vore så att dessa krukor beställde jag i slutet på Oktober och leveransdatumet har ändrats 7 gånger. Från november till nästan mars. Då undrar jag: varför i h-vete kunde man ens beställa dessa krukor? Och vadå i lager? Dom kan då fan inte vart i nå lager när jag beställde dom.

Sånt här gör mig tokig. Dom borde inte ens gått att beställa från första början.

Var liknande med ett par ljuslyktor jag tog i samma beställning. Första gången den ändrade datum blev de till 2015. Aja, jag väntar tänkte jag. Sen helt plötsligt en dag i slutet på november så fick jag dom ändå. Men, man beställde 2-pack. Och jag hade fått EN?! För att få en till var jag tvungen att skicka tillbaka den ensamma. Såklart. Och för en vecka sen kom dom tillbaka i rätt antal. Nästan två månader senare..

Dissar H&M för detta. I alla fall när dom ändrar datum vecka efter vecka.. En gång är ok. Men nu börjar man fundera om dom ens existerar. Så avbeställde dom nyss.

Är iallafall glad att detta inte hänt på min senaste beställning, allt kom förra veckan som de var sagt förutom ett kuddfodral som skulle komma i februari men tydligen skickats och ska vara här idag. Eller ja, i Jokkmokk.. Så hoppet finns kvar om dom.

Älskar förövrigt H&M Home!!!