Mom's One Line a Day

Såg den här dagboken på Instagram för tre dagar sedan, och det var var nästan kärlek vid första ögonkastet! Egentligen är det vad jag alltid behövt, en dagbok som man kan skriva ner alla tankar eller bara vardagliga grejer som vad man gjort eller om Klara gjort något roligt! Ja men personliga saker som andra kanske skiter me eller inte har me o göra. Sen sträcker den sig 5 år framåt så då kan man sen se tillbaka vad man gjorde den dagen för t.ex. 2 år sedan. Roligt tycker jag att man ser tillbaka alla år på samma sida! Perfekt bok alltså, då man inte vill nämna allt på bloggen. Och då händer de lätt att man glömmer när man gjort vissa saker man vill komma ihåg osv.. 

Sen hade jag och Cecilia en pratstund igår ang en grej och ja. Nu blir det förändring! Kommer inte sluta blogga, aldrig, för det gillar jag att göra. Men den här dagboken kommer ersätta den del i bloggen jag alltid haft svårt för!

Så idag besälldes min nya dagbok! I samma veva tog jag även Blondinbellas nya bok, Babyboost. Är nog en bok man bör ha som nybliven mamma, inte massa fakta böcker o blabla. Utan hur det faktiskt är. Känslor ur verkliga livet ungefär? Hur andra har de. Önskar denna bok fanns när Klara var nyfödd! Men får läsa den nu ist och se tillbaka. 😃