Dessa barnvagnar

Kan man inte har för mycket av. Trots att jag har 3 vill jag ha en till.. Har kollat både på Brio Smile, Go Next och Emmaljunga Edge eller Super Nitro med Super Viking sittdel.. Jaja mycket snack för en som inte ens är innsatt i barnvagnar så sätter punkt där. Majoriteten av er förstår säkert ändå inte destomer och slutade väl läsa redan vid ordet barnvagn.

Inte för att jag har tänkt kränga en ny. Men kolla måste man ju få. Försöker intala mig själv om att jag kan lägga pengarna på något annat. Fast lite kul hade det ju varit, ändå ;) Blev inte lättare nu när jag hörde ryktet på Facebook om att det ska komma nya Emmaljunga modeller nästa vecka, och bl.a. den modell jag har och en till utgår så blev det inte ett dugg lättare. Betyder ju att det kommer något nytt och fint?! Så spännande! Kunde inte detta skett för två månader sedan när jag fick en ny vagn från SAS? Feg som jag var testade jag ingen ny. För fanns väl inte direkt någon vagn jag hade spanat in då och var sugen på därför fick det bli en likadan. Det här är ju något som jag kommit på nu senaste veckorna att jag vill ha.

Så få se då vad det är för nytt som kommer. För plånbokens skull hoppas jag det är något ointressant. Men sån tur har man väl inte.......

 
Sen är man ju sån som inte vill sälja någon vagn heller, haha, ja det är verkligen inte lätt. Men Brio:n är det ju tänkt att jag ska ta till Gällivare och ha den där.. Men det har ju inte blivit. Sen har man ju paraplyvagnen, den är ju bra och ha när man reser så den ska ju stanna. Är väl egentligen ute efter en vagn med svängbara hjul. Ingen jätte höjdare på vintern, därför jag har kvar den jag har nu också ;) Ni förstår jag har ju planerat det här, hahaha.....