Mammas lilla bebis

Rensat, vikt om och packat ner precis alla bebiskläder (vart nerpackat länge men i mega oordning) och alla andra kläder som är försmå. Ibland vill jag inte riktigt inse att min lilla flicka faktiskt börjar bli ganska stor nu! Märks om inte annat på kläderna som hon hade som nyfödd 💔


En Newbie body i 50 och 80. Dvs den storlek hon har nu.. Eller snarare den storlek hon snart vuxit ur helt och hållet. 

Fick nästan ångest när jag vek alla små kläder, dom stickade overallerna och små mössorna. Tiden gick för fort!!! Vart tog tiden vägen riktigt?? Det här är inte okej 😭💔


Och inte förmår jag mig att sälja i princip något heller. Haha gör ju ont i mammahjärtat! Så mycket av de får vara kvar så länge jag har plats 😊 bara för att de är så fina kläder och man vet aldrig om man skulle få tag i lika fina igen. Lär man ju få men ändå.. 😁 Bäst och vara garderad.