Fredag, snart helg

Klara på dagis, jag inlindad i en filt och nu en kaffekopp och plugg innan det blir frukost. Fasen så skönt med distans. Vi behöver inte lämna på dagis kl.8 utan kan ta sovmorgon och kliva upp i lugn och ro, jag kan dricka morgonkaffe och käka frulle efter att jag lämnat henne och hon behöver inte vara där hela dagen. Bara fördelar. Många tänker på det här med självdiciplin, men hittils har det gått jävligt bra. Känner jag att jag vill göra något annat en timma så kan jag ta igen det på kvällen. Vilket jag faktiskt också gjort. Som igår. Tog lite kvalitetstid med gubben. Gjorde klart det sista på eftermiddagen istället.

Igår kom dynan till vagnen förresten! Superfin! Ska inviga den när vi far till Stockholm. Har även beställt mig en filt, efter egna önskemål så hoppas den hinner komma innan vi far. Snöat in lite på de där med att beställa av privatpersoner som syr upp saker, oftast efter egna önskemål. Ska bli spännande att se hur min kommer bli.