Pyssel för hela slanten


Hittat en för mig ny sida med massa massa pyssel, kunde knappt välja så mycket kul fanns det. Perfekt för mig som gillar att fixa och trixa i Klaras rum! Vet inte hur jag hamnde där, men efter att ha vart in på sidan var min lust att pyssla maxad. Så jag beställde hem massa pyssel här i början på mars, och gud så kul det är att se lådan full i pyssel!!! Har dock haft 0 tid att pyssla med inskolning, sjukdommar och plugg. Men i torsdags började jag, men avbröts av att min endaste nål gick sönder. Inte konstigt iofs eftersom att den nog inte användes på rätt användningsområde.

Men nu är en ny nål fixad och jag är redo att fortsätta med mina filtkulor! Längtar tills i morgon när jag får färdigställa ett av mina 5 pyssel ♥
1
Annika

så roligt med pyssel! vad hette sidan? :)

Svar: makeandcreate.se :-) finns massvis me kul där!
Amanda Tullnär