Halva reapriset

Sällan jag blir imponerad av reor eller ens orkar kolla på några. Finns sällan kläder kvar som faller mig i smaken eller i de storlekar jag är ute efter. Men häromveckan drog mamma med mig på stan och vi hittade massvis! Var halva reapriset på både Lindex och Kappahl och eftersom de är Gällivare vi pratar om, därifrån flyr alla på somrarna så betyder ju att ingen är hemma och går på stan där! 😉 Och de stämmer ju, när man for genom stan mitt på dagen när ja var där såg man inte en levande själ. Och annars brukar de vara smockat, om inte annat fullt på parkeringar. Så nä de var verkligen dött..

I och med de fanns de massvis med fint kvar på reorna 😃 och halva reapriset är ju helt toppen. Köpte massvis med plagg som inte gick för mer än 20-70:- (och vissa ynka 10:-) må hända de är mest sommarkläder men sommaren är ju inte slut än om än den är de i klädvärlden.

Hittade mest till Elina, och de är ju oxå så att hon behöver mest. Fyllt på i strl 62 (och även någon 68), både några sommarplagg och långärmat. Mamma hittade även massa gulligt åt båda!

En favorit så här i efterhand blev ju kjolbyxorna, dom mörkblåblommiga, Klara var sååååå söt i dom! Verkligen super fina.

Och Elinas lilla hög. Slutsumman var snuskigt billig så svårt att inte vara nöjd med fynden 😊