Sista fucking mars!

Det har gått lite cash dom senaste dagarna. En topp för 350kr, mat ute 2 dagar, tröja för 700kr och sen köpte vi alkohol för 650kr.. Då förstår ni kanske varför vi ska bli inburna ikväll? Sen på måndag ska jag sticka på stan och köpa en födelsedagspresent åt världens bästa Natalie som fyller 19 år på måndag! Och idag/imorgon ska jag även klicka hem 3 par skor, ett par åt mig och ett par åt Natalie och sen ett par stövlar åt lillhjärtat ♥ Som förresten blir 1½ år på måndag. Då ska han få något hade jag tänkt, typ ett par svart Converse? Blir så jävla coolt!
Well, vi lever bara en gång?

Igår blev en rolig kväll igen förresten. Hängde mest med Natalie, och vi hängde mest med Tim och Löwe samt skjutsade fyllisar! Men senare på natten kastades vi två mest runt mellan olika bilar. Fast det gick ju helt ok det med! Vi lever ju i alla fall, trots att vi åkt Volvo x3! När jag kom hem la jag mig i min underbara säng och smsade samtidigt som jag kollade OTH och käkade hjärtan.

Och nu ska jag hoppa i duschen och fixa håret. Sen käka något och börja bege mig till min granne för lite alkoholintag. Vi ser ju vart kvällen för oss!

Grattis förresten till bästa 'farfar' som fyller år idag ♥ ♥ ♥ ♥