Klaras Önskelista

Då var det dags igen!
Försöka hitta på saker Klara kan tänkas gilla och/eller behöver. Tycker det är svårt och veta vad man ska säga att hon vill ha när folk frågar, samtidigt som jag hittar hur mycket som helst som jag skulle vela ge henne för att jag tror hon skulle älska de. Sen så är det ju så roligt som att hon fyller 2 år fyra dagar efter julafton så man måste ju inhandla dubbel uppsättning av presenter.. Haha.. 😉
Jaja men här kommer en del grejer som jag kommer på som jag är stensäker på att hon skulle gilla och/eller behöver, och lite krims krams till hennes rum.

OBS! Allt jag raddat upp här i listan finns inte på bilderna jag har med..
Klaras Önskelista:

- Träleksaker från BR Leksaker
- Storpack färgglada träklossar
- Bilväg i trä

- Kläder i storlek 92
- Skor, lika gärna ballerina skor att ha inne. Hon älskar att trampa runt i skor! 😉
- Strumpbyxor
Enfärgade eller såna som passar till mycke olika kläder
- Två-delad pyjamas
- Underställ i ull
- Pippi saker
T.ex. knoppussel, pussel "Pippi byter om", magnetpussel, rullväska/resväska, Pippi Långstrump pyjamas eller andra kläder (finns mycket på Åhlens) och Pippi dockskåpsmöbler (hon ska få Pippi-hus av oss i julklapp)

 Till rummet:
- Rosa växasäng från IKEA, Busungen
- Kista till leksaker, Alice & Fox (finns på t.ex. Jollyroom)
- Klädhängare i natur/vit till hennes kläder/jackor, även de från Alice & Fox
- Sackosäck i svart eller rosa som hon kan ha vid tv:n, Woodlii

- Kaffekokare, kakfat m.m.
Från senaste kollektionen av Kids Concept
- Grejer till hennes kök, mat, kavel osv.
- Målarböcker med djur
- Böcker, med text som vi kan läsa åt henne
T.ex. Mamma Mu, Alfons, Pippi Långstrump, böcker om Ingrid

 Och en massa krimskrams..
- 3-pack väskor
Finns i oändligt många mönster på många olika ställen. Bl.a. miniroom.se
- Söta kuddar, Dounat-kudden är från tinyroom.se
- Melaminmugg med bokstaven K, Design Letters
- Väggdekor träd, RoomMates
- Teckningsmapp med vilda djur till alla fina konstverk hon gör, Sebra
- Mer skålar och glas i melamin behövs, helst med "antiglid" under tallrikarna
- ABC-tavla från barntavlor.se

 
- "Mitt första tågset" från BRIO
Mer komplicerat än så behöver det inte vara ännu
 (fått order om att stryka denna nu!)
- Badleksaker
Är i princip bara från BR leksaker jag hittat såna som ser roliga ut..
- Maileg-kanin Gloria
- Magneter och enkla pussel, dom på bilden är från Djeco
- Duplo, helst i större pack med mycket klossar
- Plastgrejer till köket, Plasto

- Djur i massor!
Första bilden är ekologiska djur från kurragomma.se, andra är Schleich djur
- Docka med nappflaska och sånt, denna är från Melissa & Doug, 
Finns även en "My little Baby Born" som såg bra ut, ett krav är att dom inte får låta eller så..
- Matstol till dockan, helst den från Jabadabado  (då vi har docksäng som är därifrån)
- BRIO-bilgarage
- Småbilar/fordon/traktor
 
Sist men inte minst..
- Spårvagnsväska, kopbarnvagn.se
- Mössa från Elodie Details
- Förvaring, POP
- Och.. dessa dösöta (och tokdyra..) Töre Jr skorna från Kavat!!

Eftersom att jag typ älskar att surfa runt efter saker till Klara, både leksaker, kläder och inredning så blev det ganska mycket här, haha.. Jag är galen.. Men har om inte annat hittat en massa saker som jag själv ska ge henne! Vilket är en fördel för innan visste jag inte riktigt.

Och Kavat skorna visste jag inte ens existerade! Hur kunde jag ha missat dessa?! Helt tokigt söta och jag hade själv kunnat ha såna. Måste nästan kolla om det finns för vuxna.