Till bebisen!

Nu är väl ingenting egentligen spikat, det är det ju aldrig förrän det är införskaffat. Har i alla fall mina små krav, som man lärt sig från sist om man säger så! Nu vet man behoven lite mer i alla fall. Viktigast för mig är att det är enkelt och låg vikt, hehe..
Men det som är säkert är att det kommer bli en Emmaljunga vagn.
Babyskydd blir Maxi-cosi eller Britax för att det ska passa att använda till vagnen samt att båda är bäst i test och såklart en ISO-fix bas.
Skötbord blir mest troligt ett med "inbyggd" byrå från IKEA, för att jag ska slippa tänka nu på vad för garderob/klädskåp/byrå som ska passa i rummet sedan.

 
Spjälsäng blir ju den som Klara har nu! Därför står ju en ny säng till henne också på shoppinglistan. Vilket kanske börjar bli dax snart, så man hinner vänja henne ♥


Så då vet ni det :-)
3
Assi

Använder själv Emmaljunga och Maxi-cosi med iso-fix. Sjukt nöjd! 😊

Svar: Ja men det verkar ju vara helt super! Bra att höra att andra är nöjda med det också :) Vad har du för Emmaljunga vagn? Har så svårt att välja.. Haha.. :)
Amanda Tullnär

Assi

Jag har Edge duo combi med färgen madrid. Gummidäck som ä svängbara och kan låsas framtill :)

MikaelA

Maxi cosin har väl bara 3 punktsbälte? Ut säkerhetssynpunkt skulle jag rekommendera en stol med 5 punktsbälte. :-)