Regning fredag

Usch så trist dag man vaknat upp till idag.
Jag känner mig på kasst humör och tydligen mina kära ungar också, måste vara för att vi är instängda inne och inte kan göra av mer vår energi utomhus som vi alltid annars gör. Klara hur ju fått en studsmatta av sin pappa i söndags så den är helt perfekt när hon har för mycke energi. Men när det regnar vettetusan vad man gör. Har byggt lite LEGO med henne nu på förmiddagen men hon har myror i brallan så de vart kortvarigt. Ska väl åka in till någon stad sedan och fylla på kylen och blöjförrådet, och ikväll får vi, vad jag kallar de, finbesök ❤

Får blogga mera sen vid tillfälle! Nu vaknar fialisa nummer två och ska ha min uppmärkssamhet. Medans hon äter ska jag passa på att installera bloggappen i min telefon, har ju fått en ny av darlo i fredags (han är alldeles för snäll ibland!) och det tar ett tag innan man hunnit anpassa den efter sitt "liv" kommer jämt på saker som jag har på min gamla, appar, bilder osv.. Ids inte föra över allt från gammeln, vill ju börja om från 0 så att säga. Så det är väl utvalda saker som flyttas, i princip bara kontakter och kalender. Några få bilder! Såna som jag tänkt Instagrama men inte hunnit typ.. 😉 Börjar jag föra över allt fyller jag minnet på nya direkt då de är fullt på S6an nämligen, haha.. Smock med bilder.. Ska försöka att inte göra samma sak med min nya polare. Fick förövrigt en Samsung Galaxy S7 Edge ❤ den är ganska ball, så att ni vet. 

Unge och ladda ner appar var de jag skulle göra! Hehe