Bättre sent än aldrig ;)

Idag så vart jag glader! Kan ni gissa varför? Nae, det tror jag faktiskt inte att ni kan. 
Så de så.
Men jag kan ju alltid berätta varför.. Bara för att jag är så glad!

För ungefär en timma sedan, kom Johanna förbi med mina presenter. Var en present från henne och en från pappa. Jo jag vet, jag fyllde år för mera än en månad sedan. Men så är det när dom bor 120 mil här i från. Hur som helst, fick världens tuffaste saker! Men vad annat kan man tänka sig när dom är från min pappa ;)) Och så fick jag något jag verkligen behövt och vela ha! 




Som ni kanske vet har jag babblat om att köpa ny skinnjacka.. Men nu behövs ju inte det eftersom bästaste pappa gett mig en - i födelsedagspresent! JAG ÄLSKAR DEN! ♥
Exakt den jag tänkt köpa också.. Hur nice är inte det! Känns bra att den äntligen är min!
Sjalen fick jag av Johanna, svin tuff om ni frågar mig! Precis min stil, och min älsklingsfärg! Det kan inte heller bli så mycket bättre! Helst inte med tanke på att jag behövde en - eller ska man säga vela ha en. En tunn, precis som den här, som man kan ha på sommaren till t.ex skinnjacka! ;) Har ingen tunn scarf.. Har bara såna här feta stickade! Blir kanske lite varmt till sommaren? 

Ja sen fick jag ju även iPoden av Pappa och Johanna också! Fast den fick jag på min födelsedag, eftersom den var från min mamma också ♥

Men nu har jag glömt en tuff sak..



En fransväska! Hur rockigt kommer det inte bli med den och ett par ljusa jeanstights och nån topp? HUR TUFFT SOM HELST! ♥ Nu vill vi bara ha lite sol så man inte behöver gå runt i tjockjackan längre?

Tack för presenterna! Super duper mega jätte fina o tuffa o coola o allt ;))
2
Pink Guerilla

Din pappa tipsade mig om din blogg - väldigt fin! Och han har riktigt bra smak din pappa, det håller jag verkligen med om:) Jag har samma födelsedag som du och kan meddela att min pappa är ganska seg med att skicka presenter, jag väntar ännu;)



Kram!

lizette

Sv: aw, tack så jättemycket amanda! :)