It's still beating for us

Kommit hem från skolan nyss, eller jag för ett litet tag sen. Vi har valt ipkurs och sådära, haha valet var ju inte speciellt svårt eftersom att jag och Rebecca inte fick välja svetsmetoder då vi har det som ind.val efter jul. Så fanns ju inte så mycket annat o välja på, så det blev.. Ja vad det nu hette. Haha var något me skärning o blahablaha. Blir säkert jätte kul ;-) vi var 4 stycken som valde det, och vi delades ju upp i 2 grupper så jag och Rebecca har verkstad på torsdag morgon. Blir säkert kung när det bara är hon och jag! Sen fick man ju den dagen man vela, kan det bli bättre? Ohnä! Betyder ju att man slutar föra lunch på onsdag ♥ sen har man ju snygga blåa kläder också!! Aja, det där drar i gång först nästa vecka, vilket betyder att vi börjar typ halv två i morgon, idrott en timma sen slut på den dagen ♥

Nu tänkte jag fixelifixa lite saker, äta något mellanmål (som typ hallonkräm) sen, alltså senare idag tror jag att våran vän har landat i stan. Nämligen Patrik :-D då måste man träffa honom en liten sväng såklart. Sen är det bara vänta på att älsklingen slutar, då blir det middag av något slag :-) Blir nog en braaaa dag.