Såklart, med min jävla otur

Bara för att jag försökte undvika att få den där äckliga sjukdommen så är jag i denna stund sängliggandes med just vinterkräksjukan. Det är väl typiskt mig och min jävla otur! Just med vinterkräksjukan så insjunkar man väldigit hastigt, från att må som en prinsessa till att en kvart senare ligga med feber, ryggont och muskelspänningar. Riktigt längtade efter att få lägga mig i sängen och sova igår när jag landade hemma, sova bort hela söndagen så man kanske mådde någorlunda på måndagen.

Men när jag la mig i sängen då kom det där jag anade skulle komma.. Det var den sömnen det! Legat och spytt precis hela natten och morgonen. Kunde inte ens dricka vatten utan att det kom upp. Så har varit en lång natt. Legat halva natten uppe och halva i min säng där nere - ja det var första gången på 23 dagar som ja la mig i min egna säng. Å just nu ligger jag i mammas säng och "kollar tv" försöker egentligen sova så gott jag kan med mitt ryggont som faktiskt är olidligt.. Också dricker jag äppeljuice med "teskedsmetoden" haha :-) Nej fyfan! Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig..

Jag som tycker vanlig magsjuka är hemskt, men vinterkräksjukan är fan så mycket värre. Usch. Då har man ju äckelfeber, huvudvärk, magont nå jävulskt och magsjuka. Dö, bara döööööööö. 

min jääääääääääävla otur kan ju ta sig
pussar
/amanda