Sista maj

När jag for till skolan var det strålande sol och typ jäkligt varmt för att vara 7.30 på morgon. När jag kom ut från skolan typ 2 timmar senare var vädret helt piss och bajs. Molnigt och jävligt, nu ösregnar det dessutom. Igår kväll var det ju också svin fint väder, solen var ju framme!

Blev inte mycket blogg igår, men när jag kom hem från skolan skrev jag klart bokrapporten. Så nu är jag klar med Engelska A och fick trots allt inte IG i det trots att jag knappt var där första terminen. Inge mera engelska lektioner, lovely! Nå, senare så for jag ut med Grillen. Några tag senare for vi på Coop och köpte fika, sen vidare till Rikard o väckte liv i människan. Men då hade han ju typ slarvat bort kaffebryggaren, blev alltså inge fika :-( så blev ragg för oss tre ist resten av kvällen. Och eftersom solen sken, köpte vi oss glass. Mumma. Ja vi hann väl göra det mesta i går faktiskt! Sen hem och prata telefon typ 2 timmar.. Somnade först efter två, på tok för sent. Kan säga att mitt liv har rasat, så är det bara.. Jag är FÖRVIRRAD! Kanske blir det bra, kanske inte.. Får tiden visa.. Man kan ju inte ta hur mycket skit som helst, så dålig är jag ju inte?

Och jag säger det igen, har ni mig helt plötsligt inte på facebook så ta det inte personligt. 
Haft en liten facerape igår..


Har alldeles nyss kommit hem från bästaste kusin Jesper, har varit där och käkat tårta och grejat på. Han fyllde nämligen det efterlängtade 18 år i onsdags, men då var den lyckosten i turkland och glassade! 
Så grattis i efterskott på din 18års dag Jesper lilla! 



Och jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Antagligen plugga matte. Jag som hade tänkt ta sommarlov idag, men väljer att göra bort ett av tre omprov jag har i matte istället i morgon. Men i morgon vid lunch har jag så gott som sommarlov. Eller ja, ja har ju sabbat det för mig själv så nu har jag skola under sommaren också kan man säga. Kul jul. 

Äh, vi hörs när vi hörs nu ska jag sura