Tidig kväll, ja varför inte?

Blir en helg som fri fågel (eller varför inte resten av året), oplanerat men jävligt behövligt. Nyss duschat och ska alldeles snart lägga mig i min för en gångskull stora säng och ha hela täcket för mig själv och kolla tv, eller rättare sagt film. Skulle vara någon hyfsad på fyran om jag minns rätt? På tal om säng, ska köpa en ny efter många om och men. Min är ju inte gammal alls, men ska man sova tillsammans med en som breder ut sig är det behövligt med en ny. 

Imorgon fyller i alla fall min älskling 1 år som jag kanske redan sagt, och han har redan fått min present eftersom jag inte orkar dra med mig den upp till malmberget då den ska vara här hemma - en puffosäck! Som han kan ligga i när han dricker sin välling, precis som jag och syster alltid gjorde. Han varkade ju gilla den ♥ Och av Christian (fast blir ju jag som får ge honom den) får han en traktor, såklart! Den kommer nog vara med många år tror jag, och den kommer säkert vara med om det mesta också, hehe.

Nånå, efter allt kalasande i morgon blir det nog en redig fylla. Bara för att jag kan liksom, och bara för att det var för länge sen sist :-) puss och godnatt ♥