Bra uppdatering..

Eller nu ljög jag. I lördags blev det som sagt fest, det vart en bra kväll trots att vi for på festen 4 stycken och när vi for därifrån var det bara jag och Natalie kvar! Men vem har sagt att det inte var kul för det? I söndags hängde jag bara hemma hela dagen, och på kvällen for vi och hämtade hem frasseskäk. Och på tal om utemat, igår blev jag bjuden på Nittaya ♥ fyfan vad gott det var! Och fyfan vad mätt jag var när jag tömt tallriken. Helt galet :-) Men idag blir det nog inte lika lyxig mat, men gott ändå.

Har även sen jag skrev sist köpt (eller egentligen fått!) både big brother 24/7 och en ny jacka, med rosa dragkedja, och vet ni vad? Jag är överlycklig att jag äntligen hittat en ny vinterjacka. Svart med rosa dragkedjor. Som sitter perfekt. Inte för stor, inte för liten, inte för lång och inte för kort. 
Vi hörs när vi hörs.