31 juli - höst i morgon?

Saknar min älskling. Redan. Vilket skit, om ni frågar vad jag tycker. Tur att jag har Kiwi. Förjävla tur. 
Idag har jag jobbat 10.30-21, och i morgon blir det 8-21. Dra mig baklänges vad less jag kommer vara i morgon på em. Tur att mamma kommer hem i morgon på em så Kiwi inte behöver vara ensam på många timmar. Blir "bara" kanske 5h sammanlagt och då kommer jag hem 2 gånger och är med henne ett tag och så där. 

Ids inte skriva mer än så idag. I morgon blir det väl några inlägg om jag orkar. Nu ska jag lägga mig framför tv:n och pilla på min telefon. Blev ett hastigt byte under jobbtid då älsklingen behövde min reservtelefon, hade ju annars tänkt vänta med och öppna min nya livskamrat tills i kväll. Så nu måste man ju pilla med appar, widgets, bilder och inställningar så den blir anpassad efter MIG. Nu är den ju i nyskick, och då är det ganska rörigt och så. Ni vet!! Har inga nummer heller så måste mata in den i datorn och ta det. Whel, godnatt när ni ska sova. 

 
Förresten, TACK FÖR TELEFONEN ♥ guldvärt
1
Hemlig person;) hehe

Hej. Jag kommenterar de här inlägget bara för att det inte gick att kommentera dina senaste inlägg!

Men du "gick" ju ut med att du var gravid i augusti? Eller inte vet ja, för någon månad sen bara. Å man är ju gravid i 9 månader å du ska få barn i december? & sen när man kolla på dina bilder (på bloggen) i typ juni juli månad så är du inte gravid?

Svara i ett inlägg så kan jag se vad du svarar gärna!:)
Kram:)